CCNEWS.pl

Plus przedłużył umowę najmu powierzchni pod call center

Polkomtel, operator sieci Plus przedłużył o rok umowę najmu 1800 mkw w Teofilów Business Park w Łodzi. Działa tam call center[1] sieci Plus.

Operator sieci Plus przedłużył na kolejny rok umowę najmu ponad 1800 mkw biura, które wykorzystywane jest pod call center. W przedłużeniu umowy pośredniczył Knight Frank działający w imieniu Bergold Group – właściciela nieruchomości.

– Cieszymy się z posiadania tak dobrze zorganizowanego i wysoce rozpoznawalnego najemnicy w Teofilów Businness Park. Obecnie biuro Polkomtelu zajmuje znaczący obszar w tej nieruchomości. To potwierdza nasze przeświadczenie, że Łódź nadal jest doskonałym miejscem do rozwijania biznesu – powiedziała Izabela Dąbrowska, Senior Manager w agencji Knigt Grank

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa klienta w takich firmach / działach odbywa się zarówno w ruchu telefonicznym przychodzącym (in-band) jak i wychodzącym (outband). Pojęcie call center ewaluuje wraz z zakresem działania firm i obecnie coraz częściej mówimy o contact center, jako miejscu, […]
Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od prawie 15 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *