AI w obsłudze klienta: jak technologie angażują (albo wypalają) pracowników
Strategiczne wdrożenie AI w Customer Service, koncentrujące się na AI Coachingu i predykcji wypalenia, jest kluczem do wzrostu zaangażowania (EX) i obniżenia rotacji (churn) pracowników. Poznaj rekomendacje i roadmapę wdrożeniową dla firm B2B/B2C, aby etycznie wykorzystać…
14 listopada 2025
JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Enel-med po raz dziewiąty z tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi
1 sierpnia 2025
Wyciśnij z reklamacji tyle, ile się da. Nie pożałujesz!
25 grudnia 2024
Od chaosu do perfekcji: jak wybrać narzędzia do oceny rozmów?
16 grudnia 2024
KONTROLA JAKOŚCI
Monitoruj albo giń, czyli rola kontroli jakości rozmów w contact center
30 listopada 2023
PKO Bank Polski szuka Tajemniczego Klienta
19 października 2021
Call Center czyli dział na podsłuchu. Jak prowadzić odsłuchy rozmów?
22 kwietnia 2020